Beelddenkers leren leren De tekstverschuiving versterkt het ritme van de letters. Door kleurwissels wordt het een prettig leesbaar woordmerk.
Top One Relocation De bedrijfsnaam vormt met een omlijning het beeldmerk: het huis met zijn omgeving. De vorm van het huis is de pijl naar boven: Top One
De Nootzaak van Genieten Sfeer en beleving vormen de basis van de visuele identiteit. Sfeerfotografie, verfijnd kleurgebruik en fraai papier zijn aan het bestaande beeldmerk toegevoegd.
Buurtskap De Tuunen Een innovatief woonconcept in het natuurlijke landschap van Texel. Eigen woning, gemeenschappelijke erven. Samen zorgen voor het groen.
Zinthese Plus Bij bedrijfsmaatschappelijk werk staat centraal: vinden én behouden van goed evenwicht binnen team en haar functioneren. Balans. Daar draait het om.
Orfèvre – edelsmid Manda Willems creëert collecties in een stoere en romantische stijl. De huisstijl sluit hierop aan.